vineri, 13 februarie 2015

Lapte de Corp Dior J'Adore si Dolce&Gabanna The One

Nu v-am mai vorbit despre parfumuri de ceva timp, asa ca a venit momentul sa remediez acest neajuns.  Astazi povestim despre arome ale parfumurilor de marca materializate in lotiuni de corp, care sa intregeasca si sa prelungeasca mireasma. Eu am cate o astfel de lotiune din fiecare parfum preferat, le pastrez pentru ocazii speciale si va pot spune ca dubleaza aroma parfumului, care persista pe piele mult timp, intr-un mod discret, deloc suparator si va transforma intr-o prezenta notabila, oriunde ati merge. Nu se remarca prin nivelul de hidratare, motiv pentru care va recomand sa utilizati intai un unt de corp sau produs similar. O alta sugestie este sa nu exagerati cu dozajul, aroma este puternica si veti sfarsi prin a mirosi ca o parfumerie, fara ca macar sa fi utilizat parfum.
Acestea fiind spuse, ma voi opri la cele trei astfel de lotiuni la care apelez cel mai des si voi detalia notele din componenta doar la cele care nu au facut subectul unei postari anterioare.
Dolce&Gabanna The One lapte de corpAm spus in repetate randuri ca este parfumul meu favorit, e de la sine inteles ca omologul sau, destinat ingrijirii corpului nu putea sa imi lipseasca din colectie. Aroma este echilibru perfect intre dulce-floral si fresh.
Gucci Rush lotiune de corp: un parfum modern, care trezeste senzatii extreme, cu miros puternic si sofisticat, inconfundabil, ca un cocktail de fructe exotice, Gucci Rush apartine unui brand cu traditie, simbol al modei italiene si al luxului contemporan. Personal, asociez acest parfum cu perioada facultatii, cand l-am folosit excesiv. Notele de varf sunt date de trandafir, frezie, gardenia, cele de mijloc se contureaza prin vanilie, iasomie, iar cele de baza sunt date de patchouli, coriandru si vetiver. Este un parfum puternic, persistent, original, atemporal.
Dior J’Adore lapte de corpDin nou un parfum favorit, luxos, opulent, rafinat, usor aristocratic, prin aroma, ambalaj si, mai ales imagine (Charlize Theron, un simbol al elegantei feminine). Eu am o varianta mica, de la un set format din apa e parfum si lapte de corp, insa, dupa cum se spune, esentele tari se pastreaza (si) in sticlute mici, asa ca isi face treaba de minune.
Voi aveti astfel de lotiuni de corp la care sa apelati, in paralel cu parfumul favorit?
Pe lista mea de dorinte si-au facut loc, in ultima perioada, doua parfumuri speciale: Primul este Hugo Boss Femme, o explozie floral-fructata (nu ma dezic, sunt favoritele mele), care se deschide cu aroma fructelor proaspete, continuand cu impetuozitatea trandafirilor si a iasomiei. Ne place atat mie, cat si mamei, cea care mi-a si atras atentia asupra lui initial. Are un ambalaj simplu, elegant si feminin. Cel de-al doilea este Paco Rabanne Ultraviolet pentru femei. Am intins mana dupa el la raft, din curiozitate, varianta masculina find favorita mea de ani buni. Amestecul parfumat floral-oriental, din care retin notele pregenante de vanilie si ambra, m-a surprins placut. Probabil le voi achizitiona pe ambele in viitorul apropiat si voi reveni cu review-uri detaliate.
                         Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.


8 comentarii:

  1. mie mi-a casunat pe Animagical de la Puma de ceva vreme :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Great post and great pic!! ;)
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom



    RăspundețiȘtergere
  3. Ador lotiunile de corp ale parfumurilor. Sunt scumpe cele mentionate de tine? Pot inlocui cu succes un parfum celebru, mai ales cand nu-mi permit unul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut genul de set: lotiune de corp + parfum, dar acum chiar nu-mi amintesc la ce anume! Intr-adevar, in principiu, asa ar trebui folosite, se potenteaza in mod reciproc!
    Chiar nu stiu cum miroase Ultraviolet-ul lui Paccco Rabanne, in schimb sunt de mult timp cucerita de Lady Million!

    Te pup, Madalina! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie-mi plac foarte tare lotiunile sin gamele parfumurilor, dar nu stiu cum fac ca mereu imi iau parfumul singur si nu vreo caseta cu produse din gama :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Si Lolita este laptele meu de corp preferat. Nu e foarte hidratant, așa cum ai apreciat și tu, însă miroase foarte, foarte bine și e potrivit, ca textură, pentru vară.
    Îmi place Jadore și cred că laptele de corp miroase extraordinar, plus că are și un ambalaj superb!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata minunat aceste lotiuni, adevarate bujuterii. Si mie imi plac tare mult, sunt un rasfat adevarat! Te pup!

    RăspundețiȘtergere