duminică, 29 martie 2015

Remediul Varfurilor Despicate

RO:
Daca imi urmariti blogul, stiti ca imi place sa testez diverse produse destinate ingrijirii parului. In plus, nu ma vopsesc, evit sa folosesc uscatorul si placa de par si imi vizitez regulat stilistul, pentru a scapa de varfurile despicate. Avand parul ondulat, cu tendinta de uscare, sunt dependenta de uleiuri de par, care ma ajuta si la capitolul descurcare. Atunci cand timpul imi permite, apelez la tot felul de trucuri care implica produse bio, preferatul meu fiind aplicarea unui ulei presat la rece pe parul uscat, inaintea spalarii. Citisem despre beneficiile multiple ale uleiului de cocos, asa ca propunerea de a-l testa pe cel marca Elemental nu putea decat sa ma entuziasmeze. Spre deosebire de uleiurile rafinate, metoda presarii la rece pastreaza intacte toate beneficiile nutritive ale materiei vegetale folosite. O modalitate usoara de diferentiere intre uleiurile rafinate si cele presate la rece este aroma pregnanta a ingredientului de baza a ultimelor. 

Uleiul de cocos Elemental  are o aroma foarte placuta, fina, exotica. Este un produs extrem de emolient si hidratant, care, utilizat regulat, inainte de baie (vreme de doar cateva ore sau peste noapte, daca timpul va permite), va scapa de problema varfurilor deteriorate, lasand parul suplu, moale si sensibil hidratat. Mai mult, poate inlocui cu succes crema de maini, de corp sau chiar pe cea de fata, avand proprietati calmante, antioxidante si antiinflamatoare. Poate fi utilizat si pe pielea copiilor, formula sa avand la baza ingrediente provenite din agricultura organica.

Cateva posibile utilizari:
Aplicat imediat dupa dus sau baie, formeaza un strat protector, care mentine umiditatea pielii
Ca atare sau ca ingredient in balsamurile destinate buzelor crapate
Ca atare sau in combinatii, ca unguent pentru zonele cu pielea intarita (coate, genunchi, calcaie)
In scruburi sau compozitii de gomaj pentru orice tip de piele
Aplicatii locale pentru bebelusi si copii, in zonele cu pielea uscata sau descuamata
Am folosit in paralel, insa dupa baie, pe parul uscat sau zvantat in prosop, pentru descurcare facila, hidratare si disciplinarea firelor rebele, ulei de broccoli. Acest ulei este recomandat cu precadere pentru aplicatiile pe par, intrucat netezeste firele si le acopera asemenea siliconului, fara sa le incarce. Este benefic pielii, careia ii confera hidratare si aspect satinat. Se prezinta sub forma unui lichid clar, vascos, galben-verzui, cu miros caracteristic pregnant. Eu ma limitez la a folosi cateva picaturi dupa fiecare baie si nu am avut probleme cu persistenta aromei de broccoli in par. Poate fi utilizat in seruri, creme si masti capilare sau in componenta cremelor nutritive de noapte, destinate tenului deshidratat.
Daca v-a placut postarea, ma puteti urmari si pe Facebook sau Bloglovin.
EN:
            If you’ve been reading my blog for a while now, you probably know that I enjoy testing different sorts of haircare products. I also avoid using heating sources, have never dyed my hair so far and visit a professional to have my split ends cut regularly. My favorite hair care routine tricks are cold pressed oils, applied both before and after washing my hair. Lately I’ve been using the Elemental coconut oil, applied for a few hours or overnight, before washing my hair, and the broccoli oil after, on either dry or towel-dried hair. The first one delays split ends and provides hair with the best possible nourishment, while the second seals hairs like silicone, detangles and hydrates. Both can also be used on skin or in various cosmetic combinations. 
                                  Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

10 comentarii:

  1. Si eu le-am primit! Niste minuni la borcanel ♡
    Urmeaza sa scriu si eu despre ele curand ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am folosit uleiul de cocos o buna perioada de timp dar nu stiu de ce am uitat de el si nu l-am mai comandat. Cred ca e timpul sa revin pentru ca imi amintesc ca imi placea foarte mult.

    Kisses, A.
    http://the-a-team.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Am tot sperat si eu sa descopar reteta minune pentru refacerea varfurilor despicate. Toate aceste tratamente este ca sa poti preveni aparitia firelor despicate.
    Este adevarat cu aceste uleiuri naturale iti hranesc foarte bine parul si amana destul de mult despicarea firului de par. Acum depinde si cat de mult il agresezi!
    Si mie imi place mult site-ul elemental ... am folosit cateva uleiuri minune de la ei.

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am renuntat la produsele de styling si foehn (nu mai vorbesc de placa), iar rezultatele sunt vizibile, mai ales in combinatie cu uleiuri presate la rece, ca acestea.

      Ștergere
  4. Si mie imi place tare mult uleiul de cocos de la Elemental, mi-a fost foarte de ajutor,pentru ca si eu am parul uscat, si desi evit uscatorul si placa, tot am nevoie de un ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador parul matasos dupa o masca cu ulei de cocos. O sa tin minte si de uleiul de broccoli.

    RăspundețiȘtergere