joi, 19 martie 2015

Shopping Haul


Nu am mai facut de mult o postare de tip haul si, cum am strans cateva produse, fie cumparate, fie primite cadou, in ultima vreme, m-am gandit sa vi le arat in aceasta seara:
I haven’t made a haul post in a while, so today’s post is about a bunch of products I’ve either purchased or received as presens lately:
Cateva produse Sephora:  gel de dus si sapun lichid cu aroma de mango, crema de maini cu vanilie
A few Sephora products: mango shower gel and liquid soap, vanilla hand cream

Parfum Hugo Boss Orange (are o aroma dulce-fructata delicioasa)  si sapun bio – ambele primite cadou
Hugo Boss Orange perfume (wonderful sweet fruity smel) and bio soap- both presents

Cadouri pentru mama: pachetul Cellular Anti-Age si crema regeneranta de noapte Nivea (cred ca pe aceasta o voi incerca si eu)
Gifts for mom: Nivea Cellular Anti-Age pack and regenerating night cream (which I might also try)


Pentru mine: pachet Nivea, format din gel de dus si sampon. Plus un lapte de corp ultra hidratant
For myself: Nivea shower gel and shampoo pack. Plus a very hydrating body milk
Pachet Dove: gel de dus si sapun cu extract de smochine
Dove blue fig shower gel and soap pack

O pereche de pantaloni Bershka pe care mi i-am dorit mult, primiti in dar
Bershka pants- a gift which I was very happy about

Cateva bunatati pe care le achizitionez constant si altele descoperite recent, de la Solaris si SanoVita
Several goodies why I made a habit from buying and others discovered more recently, from Solaris and SanoVita
                                           Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

15 comentarii:

  1. Oho, dar ai strans ceva! Cred ca miros foarte bine cele cu mango de la Sephora.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cuș-cuș nu am mâncat niciodată, trebuie să încerc și eu!
    Sună interesant acel gel de duș cu aromă de mango, data viitoare când voi trece prin Sephora îl voi testa.
    Să te bucuri de toate!

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde ai luat parfumelul ? Este varianta EDP ?

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte faine noutatile. mi-ai facut pofta de sephora, n-am mai fost de-un veac la ei :((.

    sa te bucuri de toate :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu placere draga mea !!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Avem aceiasi pereche de pantaloni :D
    Eu nu i-am gasit in magazin dar i-am comandat online.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah, dar ce bine arată bunătățile de la Solaris! ♥

    Kisses
    www.gabriela-popescu.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac tare mult produsele de la sano vita si solaris! Iar in materie de articole de ingrijire, Dove primeaza in cazul meu. :)

    RăspundețiȘtergere