luni, 21 noiembrie 2016

Rutina mea de ingrijire a tenului in sezonul rece



          Odata cu instalarea frigului, tenul are nevoie de o schimbare in rutina zilnica de ingrijire. Eu apelez de obicei la produse blande, fara alcool in compozitie, care sa hraneasca si sa hidrateze tenul, fara a incarca. Pe langa curatarea in profunzime, de la care nu ma abat, folosesc zilnic cateva produse Farmec, pentru ca eu sunt convinsa ca cele mai bune cosmetice sunt cele romanesti.
Este un produs complex, ce tonifica si hidrateaza in profunzime, decongestioneaza si calmeaza pielea sensibila. Efectele remineralizante ale argilei si Essenskinului se imbina cu efectele energizante ale extractului organiz de goji. Aquaxylul imprima efectele hidratante, iar Ferulanul asigura efectele anti-age, de calmare si protectie a pielii.
Este un produs usor, sub forma de lichid transparent, cu aroma dulceaga, putin puternica pentru gustul meu. Vine ambalat intr-un flacon cu pulverizator. Se recomanda pulverizarea direct pe fata, la fel ca in cazul apei termale sau aplicarea cu o discheta demachianta, dimineata si seara, evitandu-se zona ochilor. Are efect calmant, antiinflamator si hidratant. Poate chiar inlocui cu succes crema hidratanta, daca va grabiti sau doriti sa sariti peste acest pas.
Toate produsele din gama Aslavital Mineralactiv sunt concepute pentru tenul sensibil, fiind hipoalergenice, fara parabeni, cu extract ecocertificat de Goji și Argila 100% naturala.
            O crema cu o compozitie usoara, care regleaza eficient secretia de sebum, hidrateaza si matifiaza. Sebaryl regleaza secretia sebumului, este astringent natural si are efect matifiant, antiiritant.
Dioxidul de Titan absoarbe excesul de sebum si amplifica efectul matifiant. Aquaxyl hidrateaza si normalizeaza procesul fiziologic de descuamare cu imbunatatirea microreliefului pielii, iar Soothex are efect calmant.
            Am tenul mixt/ sensibil, asa ca utilizez aceasta crema pe timp de zi, in zona T. Hidrateaza si matifiaza optim, iar efectul de matifiere se mentine pe parcursul zilei.
            Crema este destinata atat prevenirii si atenuarii liniilor fine sau profunde, cat si protectiei eficiente a tenului impotriva radiatiilor UV. Complexul unic de argila naturala cu extract organic de goji are efecte antioxidante, reechilibreaza functiile metabolice si energetice ale celulelor, stimulează sinteza fibrelor de elastina, colagen si procesele regenerative ale pielii.
Uleiul de orez si acidul ferulic au efecte anti-imbatranire, de calmare si protejare a pielii. Uleiurile naturale (Avocado, Unt Sheea, Squalane) au o activitate de tip geriatric asupra liniilor fine si a ridurilor incipiente, redand supletea tenurilor sensibile, cuperozice si ridate.
            Produsul are un miros delicat, placut, se absoarbe rapid in piele, fara a lasa o pelicula grasa si hidrateaza in profunzime. Aplic aceasta crema, conform prospectului, dimineata, pe tenul curat, in combinatie cu emulsia hidratanta matifianta. Este o excelenta baza de machiaj.
            Intr-o postare viitoare voi detalia produsele pe care le utilizez pe timp de noapte. Pana atunci, povestiti-mi cum va ingrijiti tenul in sezonul rece si daca ati incercat vreunul din aceste produse.
                                    Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin

5 comentarii:

  1. Ce intresanta mi se pare apa de argina tonica, nu stiam de existenta acestui produs, dar m-ar tenta teribil!

    Sa le folosesti cu bune rezultate in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nici eu pana recent, cand l-am descoperit pe site. Multumesc, te pup!

      Ștergere
  2. Imi plac produsele Farmec, iar crema antirid mineralizanta mi se potriveste si mie. Celelalte doua produse inca nu le-am incercat. Se pare ca avem cam acelasi tip de ten :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca ti se potrivesc si celelalte doua produse. Mai am cateva creme mai hidratante, pe care le utilizez de obicei pe timp de noapte, o sa scriu si despre ele curand! :)

      Ștergere