marți, 1 mai 2018

Inovatia Schwarzkopf Pure Color


RO:
Noul Schwarzkopf Pure Color aduce inovatia colorarii permanente, sub forma de gel hidratant. Tehnologia hidratanta cu Aquaxyl permite absorbtia si retinerea moleculelor de apa, astfel incat parul sa fie hidratat si stralucitor. Avantajul texturii compacte si stabile, de gel, este aplicarea mult mai facila si faptul ca produsul nu curge, ca in cazul vopselei clasice. Gelul colorant si lotiunea fixatoare cu aceeasi textura de gel permit amestecarea mai usoara, iar produsul final este usor de clatit, dupa aplicare. 
Eu l-am testat pe mama si rezultatul este o culoare intensa, uniforma, stralucitoare si persistenta. Formula hidratanta cu aloe vera, cactus si jojoba confera luciu sanatos si o senzatie uimitor de catifelata la atingere.
Impreuna cu cele doua cutii de Schwarzkopf Pure Color, am primit o serie de materiale promotionale haioase, abtibilduri si un joc, perfect pentru a fi jucat impreuna cu cele mai bune prietene. Eu am testat gelul in cadrul campaniei BuzzStore. Va puteti inscrie si voi, pentru a participa la campanii viitoare, aici
EN:
            The new Schwarzkopf Pure Color brings the innovation of permanent Moisture Gel Coloration, for bright and intensive colors. The caring and moisturizing formula with aloe vera, cactus and jojoba, provides incredible shine and amazing soft touch. Because of the compact and stable gel texture, dripping is minimized, the product is easy to mix, apply and rinse. 
                                       Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

Un comentariu: